zondag 31 augustus 2014

Getrouwd zijn.

Ook hierin ben ik geen schaap die met de kudde meeblaat. Ik weet niet in hoeverre vrouwen over hun echtgenoot praten, maar wel hoe de meeste mannen over hun vrouw praten. Soms lijkt het wel of man en vrouw vijanden van elkaar zijn. Een goed voorbeeld is de vrijdagmiddag wanneer ik met andere collega's nog even borrelen. Ik wil nooit lang blijven omdat ik naar het weekend uitzie waarbij ik twee dagen samen met mijn vrouw ben. Wanneer ik dit inbreng wordt er vaak gezegd; "wacht maar tot je langer getrouwd bent, dan praat je wel anders". Alsof het een straf is om het weekend samen met je vrouw door te brengen. Voor mij is het juist geen straf, maar juist iets om naar uit te kijken. Wanneer mijn vrouw en ik samen zijn dan doen we ook heel veel samen. Iets wat voor mij heel normaal is en bij het huwelijk hoort. Dit versterkt de band waardoor het huwelijk en onze relatie alleen maar beter en sterker wordt.

Of is dat gepraat van mijn collega's alleen maar schijn en durven ze niet toe te geven dat ze graag bij hun vrouw zijn, alleen maar omdat anderen daar negatief over denken? Ik vraag het me af. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten